Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

ekiosk24 - e-gazety, e-magazyny, ebooki, audiobooki.


główne menu

Witaj w ekiosku ! Właśnie odkrywasz czytanie na nowo… | E-booki, e-gazety, audiobookiNasz blog | Pomoc | Kontaktfacebooktwitter

mark

  • Marksizm. Nadzieje i rozczarowania - ebook

    Data publikacji: 14.10.2018

    Marksizm. Nadzieje i rozczarowania to publikacja, która ma poprowadzić czytelnika przez gąszcz recepcji czy też ocen filozofii Marksa i ważnych dla kultury współczesnej tematów związanych z marksizmem. Na publikacje składają się różne teksty, i to zarówno pod względem ujęcia tematu przewodniego, jak i warsztatu. Zamiarem redaktorów naukowych tomu było bowiem oddanie burzliwości i różnorodności toczącej...

    Cena: 63,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    126pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Teorie ideologii na przecięciu marksizmu i psychoanalizy - ebook

    Data publikacji: 14.10.2018

    „Teoria ideologii to publikacja, w której dokonano nie tylko świetnej prezentacji sporów dotyczących rozumienia ideologii i ideologiczności, lecz także systematycznie przedstawiono, czym jest ideologia rozumiana nie potocznie (jako zestaw przekonań i opinii), ale technicznie, a więc jako symboliczno-wyobrażeniowy stelaż podmiotowości. Taka jest bowiem właściwa stawka sporu o ideologię, którą...

    Cena: 39,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    78pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook

    Data publikacji: 14.10.2018

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Cena: 47,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    94pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Na niebie i ziemi - ebook

    Data publikacji: 11.10.2018

    Nigdy nie narzekaliśmy na brak wybitnych astronomów i astrofizyków, ale na przełomie wieków nadeszlo pokolenie, jakiego Polska jeszcze nie znała. Książka "Na niebie i ziemi" udziela tym badaczom głosu. Paczyński, Abramowicz, Artymowicz, Udalski, Demiański, Wolszczan, i inni objaśniają tajemnice Wszechświata. Czyją własnością byłby mój klon? Dlaczego matematyka tak dobrze nadaje się do opisu natury?...

    Cena: 20,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    40pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - ebook

    Data publikacji: 26.09.2018

    W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta? - Ile poszczególne polskie samorządy...

    Cena: 29,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    60pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Video marketing w mediach społecznościowych - ebook

    Data publikacji: 26.09.2018

    Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...

    Cena: 35,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    72pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Królewicz-żebrak - ebook

    Data publikacji: 23.07.2018

    Książę i żebrak (Królewicz i żebrak) - powieść Marka Twaina, opowiadająca historię nagłej ""zamiany miejscami"" niezwykle podobnych chłopców: dziedzica tronu księcia Walii, późniejszego króla Edwarda VI i żebraka Toma Canty'ego. Akcja powieści rozgrywa się w szesnastowiecznym Londynie. Pewnego jesiennego dnia w jednej z biednych rodzin urodził się chłopiec - Tomek Canty. W tym samym czasie na królewskim...

    Cena: 9,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    20pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • The Choice of the Bargaining Agenda in Imperfectly Competitive Markets - ebook

    Data publikacji: 06.07.2018

    Product and labour markets have strong links. Moreover, labour-management relations and negotiations are central to the functioning of labour market institutions, mostly in advanced economies. The monograph carries out an in-depth analysis of a fundamental aspect of unionised labour markets: the scope of bargaining (i.e. the issues which are the subject of bargaining between firms and unions), and...

    Cena: 49,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    100pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Moje przygody z marketingiem - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Moje przygody z marketingiem - audiobook

    Data publikacji: 18.05.2018

    Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało...

    Cena: 34,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    70pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Content Marketing i Social Media - ebook

    Data publikacji: 12.04.2018

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Cena: 47,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    94pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Tygodnik Powszechny
  2. 2.Polityka
  3. 3.Życie Krotoszyna
  4. 4.Gazeta Krakowska - Małopolska Zachodnia
  5. 5.Gazeta Krakowska - Podhale
  6. 6.Gazeta Krakowska - Tarnów
  7. 7.Gazeta Krakowska - Nowy Sącz
  8. 8.Tygodnik Solidarność
  9. 9.Nowiny Podlaskie
  10. 10.Nowości Dziennik Toruński

Najchętniej kupowane

  1. 1.Kontratyp
  2. 2.Przegląd Sportowy
  3. 3.Tygodnik Do Rzeczy
  4. 4.Auto Świat
  5. 5.Newsweek Polska
  6. 6.Sport
  7. 7.Tygodnik Powszechny
  8. 8.Fakt
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.Sieci