Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

ekiosk24 - e-gazety, e-magazyny, ebooki, audiobooki.


główne menu

Witaj w ekiosku ! Właśnie odkrywasz czytanie na nowo… | E-booki, e-gazety, audiobookiNasz blog | Pomoc | Kontaktfacebooktwitter

mark

  • The Choice of the Bargaining Agenda in Imperfectly Competitive Markets - ebook

    Data publikacji: 06.07.2018

    Product and labour markets have strong links. Moreover, labour-management relations and negotiations are central to the functioning of labour market institutions, mostly in advanced economies. The monograph carries out an in-depth analysis of a fundamental aspect of unionised labour markets: the scope of bargaining (i.e. the issues which are the subject of bargaining between firms and unions), and...

    Cena: 49,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    100pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Moje przygody z marketingiem - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Moje przygody z marketingiem - audiobook

    Data publikacji: 18.05.2018

    Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało...

    Cena: 34,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    70pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Content Marketing i Social Media - ebook

    Data publikacji: 12.04.2018

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Cena: 47,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    94pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marksizm - ebook

    Data publikacji: 12.04.2018

    Marksizm. Nadzieje i rozczarowania to publikacja, która ma poprowadzić czytelnika przez gąszcz recepcji czy też ocen filozofii Marksa i ważnych dla kultury współczesnej tematów związanych z marksizmem. Na publikacje składają się różne teksty, i to zarówno pod względem ujęcia tematu przewodniego, jak i warsztatu. Zamiarem redaktorów naukowych tomu było bowiem oddanie burzliwości i różnorodności toczącej...

    Cena: 63,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    126pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Teorie ideologii na przecięciu marksizmu i psychoanalizy - ebook

    Data publikacji: 11.04.2018

    Dr hab. Jan Sowa Krzysztof Świrek bada sposób konstrukcji pojęcia ideologii na przecięciu dwóch głównych języków zarówno dwudziestowiecznej, jak i współczesnej myśli humanistycznej: marksizmu i psychoanalizy, a skupia się przy tym na analizie prac Louisa Althussera, Frederica Jamesona i Slavoja Žižka. Materiał teoretyczny nie został jednak pozbawiony odniesień do rzeczywistości społecznej czy politycznej,...

    Cena: 39,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    78pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing Automation Revolution - ebook

    Data publikacji: 19.12.2017

    Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers,...

    Cena: 63,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    126pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing. Podręcznik akademicki - ebook

    Data publikacji: 19.12.2017

    Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym...

    Cena: 63,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    126pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - audiobook

    Data publikacji: 14.12.2017

    " Twój najcenniejszy kapitał Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz...

    Cena: 39,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    78pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Marketing 4.0 - ebook

    Data publikacji: 15.11.2017

    "Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów...

    Cena: 39,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    80pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - audiobook

    Data publikacji: 31.08.2017

    " Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono...

    Cena: 29,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    60pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.M jak Mieszkanie
  2. 2.Dobre Wnętrze
  3. 3.Murator
  4. 4.Zielony Sztandar
  5. 5.Gazeta Krakowska - Małopolska Zachodnia
  6. 6.Gazeta Krakowska - Podhale
  7. 7.Gazeta Krakowska - Tarnów
  8. 8.Gazeta Krakowska - Nowy Sącz
  9. 9.Nowości Dziennik Toruński
  10. 10.Express Bydgoski

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Tygodnik Do Rzeczy
  3. 3.100-letnie życie. Codzienność i praca w erze długowieczności
  4. 4.Tygodnik Powszechny
  5. 5.Newsweek Polska
  6. 6.Fakt
  7. 7.Auto Świat
  8. 8.Sieci
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.A ty, co sądzisz o myślących maszynach?