W celu anulowania zamówienia, które nie zostało opłacone, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pomoc@nexto.pl, a w mailu podaj numer zamówienia.
Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl
W celu anulowania zamówienia, które nie zostało opłacone, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pomoc@nexto.pl, a w mailu podaj numer zamówienia.
W przypadku, gdy chcesz anulować zamówienie, które zostało już opłacone, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pomoc@nexto.pl, a w mailu podaj numer zamówienia.
Jeśli zamówienie zostało opłacone z góry, to po jego anulowaniu w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych (zazwyczaj zajmuje nam to 3 dni) dokonamy zwrotu przelanych środków.
Niestety nie oferujemy możliwości anulowania pojedynczej pozycji z danego zamówienia. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować całe zamówienie i wtedy będzie można je złożyć ponownie.
Nie mamy możliwości technicznych anulowania już skompletowanego zamówienia.
Nie, koszty dostawy naliczane są osobno w zależności od preferowanego przez zamawiającego sposobu i preferencji. W trakcie zamówienia zostaną Państwo poproszeni o wybranie jednej z dostępnych opcji. Bez jej wyboru nie będzie można zrealizować zamówienia produktów fizycznych.