Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

ekiosk24 - e-gazety, e-magazyny, ebooki, audiobooki.


główne menu

Witaj w ekiosku ! Właśnie odkrywasz czytanie na nowo… | E-booki, e-gazety, audiobookiNasz blog | Pomoc | Kontaktfacebooktwitter
Partner nexto

Misja Python. Utwórz swoją kosmiczną grę! - ebook

55,00 52,25 zł (zawiera 23 % VAT)
105 pktProgram lojalnościowy

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Sean McManus 

01.07.2019

polski

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-20532-4

Opis:

Misja Python to praktyczny przewodnik po tworzeniu gry komputerowej w języku Python – języku programowania, który jest przyjazny dla początkujących i wykorzystywany przez miliony profesjonalistów oraz hobbystów, którzy po prostu chcą się dobrze bawić. Dzięki Misji Python utworzysz opartą na łamigłówkach grę przygodową z grafiką, dźwiękiem i animacjami. Twoja misja: uciec ze stacji kosmicznej, zanim skończy Ci się powietrze. Aby zapewnić sobie bezpieczeństwo, musisz badać teren, zbierać różne przedmioty i rozwiązywać zagadki, unikając przy tym zabójczych dronów i toksycznych wycieków. Po zbudowaniu gry możesz udostępnić ją znajomym!

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Misja Python. Utwórz swoją kosmiczną grę! - ebook
Forma zakupuCena

Misja Python. Utwórz swoją kosmiczną grę! - ebook

55,00 52,25 zł (zawiera 23 % VAT)
105 pktProgram lojalnościowy
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Zrozumieć programowanie
  2. 2.Copywriting internetowy
  3. 3.Sztuczna inteligencja. Co każdy powinien wiedzieć
  4. 4.Bezpieczeństwo informacyjne
  5. 5.Nanotechnologia w praktyce. Rozdział 8
  6. 6.Automatyka. Napęd elektryczny
  7. 7.Nanotechnologia w praktyce. Rozdział 7
  8. 8.Cyfrowy świat 60+. Ty i twój komputer
  9. 9.HTML5 Komponenty
  10. 10.JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 7-8