Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl
Szanowny Kliencie,
Twoje konto zostało zablokowane, ponieważ nie wyraziłeś zgody na nowy regulamin portalu Nexto.pl.
Konto pozostanie zablokowane do 8 lutego i tego dnia nastąpi jego definitywne usunięcie. Konto zostanie usunięte wraz ze wszystkimi danymi osobowymi a także zakupionymi publikacjami.
Zgodnie z polskim prawem, w przypadku zmiany administrator danych osobowych, klient musi wyrazić świadomą zgodę na przeniesienie jego danych do nowego administratora - w tym przypadku z Nexto Sp. z o.o. na e-Kiosk S.A.
O procesie blokowania i usuwania kont klientów informowaliśmy w mailingach, które wysłaliśmy: 1 grudnia, 28 grudnia, 08 stycznia oraz 23 stycznia. Dodatkowo, na głównej stronie serwisu widniał banner z przypomnieniem o konieczności akceptacji nowego regulaminu.
Jeżeli nadal chcesz posiadać konto w ramach serwisu Nexto.pl, napisz do nas na adres pomoc@nexto.pl, a przywrócimy aktywność Twojego konta, dzięki czemu będziesz mógł zatwierdzić nowy regulamin poprzez formularz na stronie http://nexto.pl/zgoda.xml.