Seria kieszonkowych poradników językowo-biznesowych pomoże Ci poszerzyć słownictwo i wiedzę w różnych dziedzinach. Książeczki zawierają tematycznie zgromadzone pojęcia i zagadnienia, a także ich tłumaczenia. Bądź specjalistą w swojej dziedzinie, również w kręgach obcojęzycznych!
Niniejsza książka zawiera najważniejsze słownictwo i formuły konwersacyjne potrzebne w anglojęzycznym świecie biznesu. Przeznaczona jest dla osób znających słabo język angielski, ale również dla tych, którzy bardzo dobrze władają tym językiem. Książka skierowana jest do menedżerów, ekonomistów, specjalistów, dyrektorów, pracowników międzynarodowych firm, studentów, oraz do wszystkich, którym w pracy...
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów...
"Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów...
Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają?
iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie?
David Brown wykorzystując kultowe strategiczne...
Magazyn skierowany do młodych przedsiębiorców zaczynających przygodę z biznesem. Pismo ma na celu dostarczać pomysłów, odkrywać talenty, łamać stereotypy i otwierać umysły. Zawiera inspirujące teksty i wywiady z tymi, którzy już osiągnęli sukces.
Więcej: startupmagazine.pl
KAROSERIA to pierwsze na polskim rynku czasopismo skierowane do wszystkich osób oraz instytucji związanych lub zainteresowanych tematyką budowy, napraw i eksploatacji karoserii samochodowej. Podstawowe grupy odbiorów to:
-serwisy blacharsko-lakiernicze,
-serwisy ASO,
-lakiernie pojazdowe,
-producenci i dystrybutorzy narzędzi,
-producenci i dystrybutorzy materiałów lakierniczych,
-producenci i...
Moja Firma - to wysokiej klasy kwartalnik edukacyjno-promocyjny o zasięgu ogólnopolskim, kierowany do przedsiębiorców z sektora MŚP poruszający najważniejsze zagadnienia i problemy ludzi biznesu. Stałe działy, w których poruszamy tematy bliskie przedsiębiorcom to: „W zgodzie z prawem”, „Świat finansów”, „Sztuka rozwoju”, „Zdrowie przedsiębiorcy”, „Wokół...