Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!
Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!
W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne...
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne,...
JEŚLI KTOŚ TRAKTUJE CIĘ JAK ZABAWKĘ,
BĄDŹ DLA NIEGO ANNABELLE.
Premiera mojej książki. Zawsze wiedziałam, jak będzie wyglądać.
Nie przewidziałam tylko, że… nigdy na nią nie dotrę.
W dniu szumnie zapowiadanej premiery bez śladu ginie znana pisarka. Czy tajemnicze zniknięcie to część starannie zaplanowanej kampanii marketingowej, czy kobiecie grozi prawdziwe niebezpieczeństwo?
W cieniu tej...
JEŚLI KTOŚ TRAKTUJE CIĘ JAK ZABAWKĘ,
BĄDŹ DLA NIEGO ANNABELLE.
Premiera mojej książki. Zawsze wiedziałam, jak będzie wyglądać.
Nie przewidziałam tylko, że… nigdy na nią nie dotrę.
W dniu szumnie zapowiadanej premiery bez śladu ginie znana pisarka. Czy tajemnicze zniknięcie to część starannie zaplanowanej kampanii marketingowej, czy kobiecie grozi prawdziwe niebezpieczeństwo?
W cieniu tej...
Przepis na szczęście w grudniu: śnieg, bałwan, choinka, prezenty… A może garść pierników i szczypta miłości?
Hania, młoda i ambitna redaktorka w modowym piśmie „Pearl” skupia się na rozwoju kariery. Miłość? Partner? Małżeństwo? To zdecydowanie nie dla niej. Zwłaszcza że ostatni związek przypłaciła morzem wylanych łez.Ale wszystko do czasu. Szalony pomysł, by zamienić się obowiązkami...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...
Chcesz zbudować dochodowy biznes online, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zastanawiasz się, jak wybrać najlepszą strategię, stworzyć skuteczny plan działania i krok po kroku zrealizować swoje cele? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym wyjątkowym ebooku - kompleksowym przewodniku po budowie biznesu online.
Ten ebook to więcej niż zbiór teorii. To praktyczny plan działania, który przeprowadzi...
Odziedziczyła ogromny majątek, a wraz z nim ogromne kłopoty.
Kira Sadowska ma jasno sprecyzowany plan na najbliższe tygodnie. Kończy studia w akademii sztuk pięknych, odbiera dyplom i wyjeżdża na upragnione wakacje. Paryż u boku ukochanego chłopaka i w towarzystwie najlepszej przyjaciółki ― czy można sobie wymarzyć coś wspanialszego?
Niestety, Kira będzie musiała odłożyć Paryż na później... Być może...
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
- Ile poszczególne polskie samorządy...