Traktat Johna Miltona Areopagitica ukazał się w 1644 roku i był odpowiedzią na uchwaloną przez angielski parlament Ustawę, która obejmowała kontrolą druk: „ażeby żadna książka, pamflet lub gazeta nie mogły być odtąd wydrukowane, o ile nie otrzymają wpierw zgody i odpowiedniej licencji od przynajmniej jednej z powołanych w tym celu osób”.
Milton , zwracając się do Parlamentu Anglii, przekonuje,...
Ebook, który widzisz przed sobą to trzecia część z serii zawierającej łącznie pięćdziesiąt krótkich biografii nieprzeciętnych ludzi - przedsiębiorców samouków, którzy często wbrew ciężkim warunkom, biedzie i brakowi szkolnej edukacji odnieśli w życiu wielkie sukcesy, w sposób zasadniczy wpływając na świat, jaki znamy.
Oto kolejnych dziesięciu samouków - królów wielkiego biznesu: Amancio Ortega Gaona,...
Ebook, który widzisz przed sobą to trzecia część z serii zawierającej łącznie pięćdziesiąt krótkich biografii nieprzeciętnych ludzi - przedsiębiorców samouków, którzy często wbrew ciężkim warunkom, biedzie i brakowi szkolnej edukacji odnieśli w życiu wielkie sukcesy, w sposób zasadniczy wpływając na świat, jaki znamy.
Oto kolejnych dziesięciu samouków - królów wielkiego biznesu: Amancio Ortega Gaona,...
Jedni chcą żyć, lecz nie mogą.
Inni nie chcą, a muszą...
W tajemniczych okolicznościach znika syn kontrowersyjnego działacza społecznego Ryszarda Hajduka. Mężczyzna podejrzewa, że zaginięcie chłopaka może mieć związek z tragicznymi zamieszkami podczas Strajku Kobiet. Gdy policyjne śledztwo nie przynosi efektów, zrozpaczony mężczyzna prosi o pomoc Agencję Poszukiwań Osób Zaginionych "ECHO". Jej...
Każdy z nas jest niepowtarzalny i wyjątkowy. Wszyscy rodzimy się z naturalną ciekawością świata, pragnieniem odkrywania, poznawania i tworzenia. Jak to się dzieje, że ta wyjątkowość, kreatywność, radość i swoboda ekspresji zatracają się gdzieś podczas dorastania i przypadającej na ten czas edukacji szkolnej? Czy powszechne systemy edukacji oparte na oświeceniowym przekonaniu, że wszyscy przychodzimy...
Każdy z nas jest niepowtarzalny i wyjątkowy. Wszyscy rodzimy się z naturalną ciekawością świata, pragnieniem odkrywania, poznawania i tworzenia. Jak to się dzieje, że ta wyjątkowość, kreatywność, radość i swoboda ekspresji zatracają się gdzieś podczas dorastania i przypadającej na ten czas edukacji szkolnej? Czy powszechne systemy edukacji oparte na oświeceniowym przekonaniu, że wszyscy przychodzimy...