Chcesz odkryć, jak zacząć channeling i otworzyć się na nowy poziom rozwoju duchowego? Ten wyjątkowy przewodnik pokaże ci, jak rozwinąć swoją intuicję, poznać tajniki parapsychologii i zgłębić praktyczne aspekty astropsychologii. Dowiesz się, jak nawiązać kontakt z przewodnikami duchowymi, aniołami i odkryć w sobie zdolności jasnowidzenia. Dzięki prostym, skutecznym ćwiczeniom podniesiesz swoją świadomość,...
Książka niniejsza jest wprowadzeniem do badań w dziedzinie komunikacji internetowej oraz wpływu tej komunikacji na utrzymywanie języków mniejszościowych. Zawiera zatem przegląd współczesnej literatury, prezentuje oryginalne badania stanowiące wkład do literatury światowej oraz zawiera syntezę tych badań i wskazówki dla przyszłych badaczy lub studentów interesujących się tą problematyką. Niektóre wskazówki...
Niniejsze opracowanie to pierwsze w literaturze przedmiotu kompendium wiedzy ukazujące genezę i rozwój polskich agencji prasowych, od tworzenia zalążków tych instytucji aż do chwili obecnej. Jest to zarazem synteza podsumowująca stulecie istnienia rodzimych agencji prasowych.
W opracowaniu prześledzono proces ewolucji polskich agencji prasowych, od agencji telegraficznych do agencji elektronicznych...
Szkolny portal informacyjny? Ale nuda! Kto by chciał go prowadzić?
Nowy! On jeden wiedział, jaką władzę dają media. Można mieć wpływ nie tylko na sprawy innych uczniów, lecz także na decyzje dyrektora szkoły. A może nawet na ujęcie groźnego przestępcy...?
Współczesne media są pełne manipulacji. Dlaczego tak jest i jak się przed nią bronić? To opowieść, która obnaża mechanizmy społecznego przekazu,...
W tytule "Idealna prezentacja krok po kroku" Piotr Bucki uczy, jak określać cel prezentacji oraz jak budować jej strukturę. Dzięki temu e-bookowi, dowiesz się, jak ważną rolę może odgrywać storytelling. Poznasz również zasady wzmacniania przekazu za pomocą obrazów i typografii oraz sposoby perswazyjnej prezentacji liczb i statystyk. Dowiesz się, jak działa mózg odbiorcy i jak projektować slajdy, żeby...
"Choć wydaje się to nieprawdopodobne, Teleexpress towarzyszy widzom na antenie telewizyjnej Jedynki już od trzydziestu lat. Pierwsze wydanie programu zostało wyemitowane 26 czerwca 1986 roku i od tej pory wiadomości w pigułce stały się obowiązkową pozycją oglądaną codziennie przez miliony Polaków, a sam Teleexpress zyskał miano kultowego.
Tworzyły go wspaniałe osobowości telewizyjne, a w studiu zasiadali...
Tung-shan Liang-chieh (807-869) był aktywnym uczestnikiem najbardziej twórczego i wpływowego okresu w rozwoju buddyzmu czan (zen) w Chinach. Został uznany za założyciela linii przekazu Ts'ao-tung, jednego z tzw. Pięciu Domów czan i to właśnie jego szkoły podejście do buddyzmu przyciągnęło uwagę wielkiego japońskiego mnicha Dogena w czasie jego pobytu w Chinach.
Dogen zapoczątkował linię przekazu Tung-shana...
Książka próbuje określić rolę, jaką w socrealizmie wyznaczono małym formom satyrycznym. Pytając o miejsce "kpiarza" w kulturze stalinowskiej, autor stara się zrekonstruować postulaty wysuwane pod adresem satyry oraz zaprezentować sposoby ich realizowania. Zwraca także uwagę na to, jak małe formy były ipowszechniane przez środki masowego przekazu, m.in. przez czasopisma i plakaty. Temu syntetycznemu...
Jaś i Małgosia jest jedną z tych bajek, które dzieci lubią najbardziej. I to nie od dzisiaj! W tej pięknej prezentacji baśni w postaci komiksu, ponadczasowe dzieło braci Grimm nabiera jeszcze bardziej fascynującego kolorytu niż w oryginale. Pełne uroku ilustracje i literacki, bliski wrażliwości dzisiejszego dziecka tekst przekładu sprawią, że otrzymując ten komiks, każdy 7- czy 8-latek rzuci się samodzielnie...
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?
Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?
Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?
Czy zawsze umiesz bezbłędnie...