Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki
Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem.
Dlaczego warto przeczytać...
Zacznij swobodnie używać autentycznych angielskich fraz biznesowych.
Business Meeting Language to ebook dla pracujących (lub aspirujących do pracy) w międzynarodowych zespołach.
Jeśli:
- unikasz zabierania głosu na spotkaniach po angielsku,
- nie rozumiesz wielu fraz używanych przez native speakerów,
- stresują Cię spotkania biznesowe i korporacyjny język
- nie wiesz, jak uprzejmie odmówić,...
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.
Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...