Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

ekiosk24 - e-gazety, e-magazyny, ebooki, audiobooki.


główne menu

Witaj w ekiosku ! Właśnie odkrywasz czytanie na nowo… | E-booki, e-gazety, audiobookiNasz blog | Pomoc | Kontaktfacebooktwitter

Jak asertywnie komunikować? - ebook

29,00 26,10 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Piotr Bucki 

13.08.2021

13.08.2021

polski

80

Wydawnictwo Cztery Głowy

9788378433224

Opis:

W tytule "Jak asertywnie komunikować?" Piotr Bucki zwraca uwagę na rolę zdrowej samooceny. Bez względu na to, czy chodzi o relacje w pracy, w domu czy o rozwój, bez zdrowych asertywnych zachowań trudno jest osiągnąć mądrą życiową równowagę. Asertywność to jedna z najważniejszych cech i podstawa zdrowych relacji w biznesie (i nie tylko). Dzięki temu e-bookowi wzmocnisz swoją samoocenę, nauczysz się, jak osiągać swoje cele i sięgać po to, czego potrzebujesz, nie raniąc innych. 

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Jak asertywnie komunikować? - ebook
Forma zakupuCena

Jak asertywnie komunikować? - ebook

29,00 26,10 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Kup kochance męża kwiaty
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Szef wymagający i wyrozumiały
  9. 9.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie
  10. 10.Co chce wiedzieć klient?