Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

ekiosk24 - e-gazety, e-magazyny, ebooki, audiobooki.


główne menu

Witaj w ekiosku ! Właśnie odkrywasz czytanie na nowo… | E-booki, e-gazety, audiobookiNasz blog | Pomoc | Kontaktfacebooktwitter

JAK PRZYZNAWAĆ I ROZLICZAĆ NAGRODY ROCZNE - ebook

9,90 8,91 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

praca zbiorowa 

23.04.2016

23.04.2016

polski

16

Infor PL

978-83-7440-627-7

Opis:

Nagrody roczne dla pracowników stanowią rodzaj wynagrodzenia ze stosunku pracy, jednak sposób podatkowego rozliczenia ich przez pracodawcę, a także ustalenie momentu ujęcia w kosztach składek ZUS uiszczonych od tych świadczeń przysparza pracodawcom wielu problemów. W opracowaniu przedstawiono jak prawidłowo podatkowo traktować premie i nagrody. Zaprezentowano również przykłady ich rozliczenia i ujęcia w księgach rachunkowych.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup JAK PRZYZNAWAĆ I ROZLICZAĆ NAGRODY ROCZNE - ebook
Forma zakupuCena

JAK PRZYZNAWAĆ I ROZLICZAĆ NAGRODY ROCZNE - ebook

9,90 8,91 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Kup kochance męża kwiaty
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Szef wymagający i wyrozumiały
  9. 9.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie
  10. 10.Co chce wiedzieć klient?