Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

ekiosk24 - e-gazety, e-magazyny, ebooki, audiobooki.


główne menu

Witaj w ekiosku ! Właśnie odkrywasz czytanie na nowo… | E-booki, e-gazety, audiobookiNasz blog | Pomoc | Kontaktfacebooktwitter

Jak sobie poradzić z wyczerpaniem i wypaleniem - ebook

34,30 30,87 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Matthias Marquardt 

19.10.2022

19.10.2022

polski

Wydawnictwo Muza

978-83-287-2401-3

Opis:

Problem przemęczenia dotyka nie tylko szefów na najwyższym szczeblu zarządzania, ale też matki na urlopie macierzyńskim, przedsiębiorców, nauczycieli i zwykłych pracowników. Matthias Marquardt leczył wielu pacjentów i orzeka, że przemęczenie i wypalenie zawodowe to choroby dzisiejszych czasów i pokazuje, jak sobie z nimi radzić.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Jak sobie poradzić z wyczerpaniem i wypaleniem - ebook
Forma zakupuCena

Jak sobie poradzić z wyczerpaniem i wypaleniem - ebook

34,30 30,87 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Kup kochance męża kwiaty
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Szef wymagający i wyrozumiały
  9. 9.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie
  10. 10.Co chce wiedzieć klient?