Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

ekiosk24 - e-gazety, e-magazyny, ebooki, audiobooki.


główne menu

Witaj w ekiosku ! Właśnie odkrywasz czytanie na nowo… | E-booki, e-gazety, audiobookiNasz blog | Pomoc | Kontaktfacebooktwitter

PKPiR 2019 - ebook

23,92 21,53 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Praca Zbiorowa 

03.01.2019

03.01.2019

polski

139

Infor PL

978-83-8137-417-0

Opis:

Komplet informacji o zasadach prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
W publikacji omówiono:
• rozliczanie przychodów w pkpir (m.in. rozliczenie otrzymanej zaliczki, rozliczenie dofinansowań, zasady dokonywania korekty przychodów),
• rozliczanie kosztów w pkpir (m.in. rozliczenie kosztów podróży służbowych, wydatków samochodowych, odpisów amortyzacyjnych, zasady dokonywania korekty kosztów, dowody księgowe rozliczające koszty),
• zamknięcie księgi.
Publikacja zawiera również rozporządzenie w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup PKPiR 2019 - ebook
Forma zakupuCena

PKPiR 2019 - ebook

23,92 21,53 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Kup kochance męża kwiaty
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Szef wymagający i wyrozumiały
  9. 9.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie
  10. 10.Co chce wiedzieć klient?