W książce Pięć dysfunkcji pracy zespołowej Patrick Lencioni opowiada bajkę o przywództwie, niezwykle pouczającą i wciągającą czytelnika. Koncentruje się na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich.
Kathryn Petersen, dyrektor generalny firmy DecisionTech, staje wobec ostrego kryzysu przywództwa: ma pojednać zespół pogrążony w chaosie zagrażającym bytowi całej firmy. Czy odniesie sukces? Czy...
Cicha rewolucja...
Co najmniej jedna trzecia spośród osób, które znamy, to introwertycy. To ci, którzy wolą słuchać niż mówić, czytać książki niż chodzić na przyjęcia. Są oni pomysłowi i twórczy, ale nie lubią się promować; wolą pracować samodzielnie niż w zespole. Choć często mówi się o takich osobach „ciche” i „spokojne”, to właśnie introwertykom zawdzięczamy wiele z najwspanialszych...
"DOPAMINA, OKSYTOCYNA, SEROTONINA, ENDORFINY, KORTYZOL, TESTOSTERON
to sześć hormonów, które mają wpływ na to, jak się czujemy i jak myślimy.
David JP Phillips wyjaśnia, jak chemia naszego organizmu może na nas wpływać i co my możemy zrobić, aby wpłynąć na nią.
To ty decydujesz, jak się czujesz. Autor dowodzi między innymi, że:
· zrównoważenie dopaminy pomaga zwiększyć motywację
·...
Słynne eksperymenty psychologiczne - od psów Pawłowa po klatkę
Skinnera - zmieniły sposób, w jaki nauka postrzega ludzkie zachowanie.
Ale jak naprawdę je wyjaśnić? Co wynika z tych badań? Czy można samodzielnie przeprowadzić badania?
Psychologia dla ciebie pomaga sprawdzić teorie w życiu i przeprowadzić eksperymenty w domowym zaciszu...
Z książki dowiesz się m.in.:
- czym są kleksy Rorschacha
-...
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów.
Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz menedżerem, mówienie staje się twoją pracą - i obowiązkiem.
Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google...
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
• Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu.
• Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
• Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
• Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo.
• Staraj się zmienić świat.
• Aaa,...
Szeroko rozumiana Skandynawia jest oazą szczęścia, co potwierdzają wszystkie rankingi prezentujące poziom zadowolenia z życia poszczególnych narodów. Jak więc przeżywają szczęście na Północy?
Przedstawiamy znakomite reportaże i fascynujące rozmowy ze Skandynawami. Zebraną w nich wiedzę bardzo szybko możesz wykorzystać w praktyce, by stworzyć własną sielankę.
Autorki na co dzień mieszkające m.in....
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn!
To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia.
Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność,...
Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami? Jesteśmy skłonni się założyć, że zetknąłeś się z takimi podejściami:
1. Wiemy, jak zaplanować cały proces zmiany! Najważniejsza jest twarda metoda, konkretne kroki.
2. Każda zmiana rodzi opór! Ludzie przeżywają zmianę jak traumatyczne przeżycie i trzeba im pomagać przejść przez ten proces.
Każde z tych podejść...
Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce.
Autor, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z najpopularniejszych prelegentów w USA, nagrodzony wielokrotnie za...