Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

ekiosk24 - e-gazety, e-magazyny, ebooki, audiobooki.


główne menu

Witaj w ekiosku ! Właśnie odkrywasz czytanie na nowo… | E-booki, e-gazety, audiobookiNasz blog | Pomoc | Kontaktfacebooktwitter

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku - ebook

64,90 60,36 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Aga Szóstek 

22.04.2022

22.04.2022

polski

272

MT Biznes

978-83-823-1185-3

Opis:

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń.

Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji.

Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.


Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń.

Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym.

Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala:

  • dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci;
  • odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami;
  • zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć;
  • określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji; oraz
  • ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów.


Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów.

Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku - ebook
Forma zakupuCena

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku - ebook

64,90 60,36 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Kompendium wiedzy o kontrolach w zakresie ochrony środowiska
  2. 2.Gospodarowanie ściekami - wszystko co musisz o nim wiedzieć
  3. 3.Kompleksowy poradnik dla podmiotów pozyskujących energię z odpadów
  4. 4.Jak unikać błędów w realizacji recept?
  5. 5.Przeglądy lekowe - nowa usługa opieki farmaceutycznej
  6. 6.Gospodarka odpadami opakowaniowymi - co musisz o niej wiedzieć
  7. 7.Rachunkowość jednostek oświatowych 2023
  8. 8.Potrącenia z wynagrodzeń i zasiłków 2023
  9. 9.Płace w firmie 2023
  10. 10.Zakładowy Plan Kont - praktyczne przykłady księgowań

Najchętniej kupowane