Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

ekiosk24 - e-gazety, e-magazyny, ebooki, audiobooki.


główne menu

Witaj w ekiosku ! Właśnie odkrywasz czytanie na nowo… | E-booki, e-gazety, audiobookiNasz blog | Pomoc | Kontaktfacebooktwitter

c podstawy

  • Nieformalne aspekty biznesu - ebook

    Data dostępności: 28.05.2012

    Data publikacji: 01.01.2010

    Postępująca globalizacja nie doprowadziła do zatarcia różnic między krajami. Mają one miejsce mimo sąsiedztwa, kontaktów gospodarczych, politycznych, zbliżonego języka, np. między Polską a Rosją, rozwijających się technologii informatycznych. Bardzo często to znajomość specyfiki danego kraju decyduje o sukcesie przedsięwzięcia, a przy opracowywaniu stosownej strategii jest ona z reguły pomijana lub...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 55,00 49,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Umysł jutra. 5 psychologicznych supermocy kluczowych w pracy - dziś i w niepewnej przyszłości - ebook

    Data dostępności: 04.05.2023

    Data publikacji: 04.05.2023

    Rozwiń pięć psychologicznych supermocy, które już niedługo staną się kluczowe w życiu zawodowym, oraz dowiedz się, jak wykształcić umysł jutra - przystosowany do wyzwań stawianych przez zmienne środowisko pracy. Automatyzacja, globalizacja i restrukturyzacja to nowa trójca obecnej rzeczywistości zawodowej. Żyjemy w świecie, w którym możemy stracić pracę, bo jakaś apka albo sztuczna inteligencja okaże...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 49,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.W słońcu Bora Bora
  3. 3.Sztuka uwodzenia
  4. 4.Cyrk na trzy pierścienie. Kobe, Shaq, Phil i szalone lata dynastii Lakers
  5. 5.Żona z temperamentem
  6. 6.Przyjęcie na Manhattanie
  7. 7.Miłość nas znajdzie
  8. 8.Wyjątkowo podejrzani i całkiem uroczy
  9. 9.Szach-mat
  10. 10.Jak być spoko i inne rzeczy, których nauczyło mnie dorastanie

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nowa Fantastyka
  2. 2.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Sport
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.Tygodnik Do Rzeczy
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Newsweek Polska