Masz problem? Rozpraw się z nim - raz a dobrze!
Oto książka, która nauczy Cię skutecznego rozwiązywania problemów. Mamy na myśli szeroko rozumiane problemy, jakie występują w procesach realizowanych w organizacjach produkcyjnych, usługowych, administracyjnych - właściwie wszystkich. W codzienności organizacji biznesowych takimi problemami mogą być reklamacje klientów, niska wydajność pracowników,...
Publikacja przedstawia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadza od 1 stycznia 2019 r. ustawa o pracowniczych planach kapitałowych. Ustawa o PPK nakłada na pracodawców liczne obowiązki, z których podstawowym będzie obowiązek zawarcia umowy o zarządzanie PPK, zgodnie z określoną w ustawie procedurą.
Pracodawcy muszą poznać całkowicie nowe zagadnienia objęte nowymi przepisami:
• zawieranie umowy o...
Monografia ma formę studium empirycznego z zakresu zachowań organizacyjnych i jest poświęcona problematyce związanej z predyspozycjami do wykonywania pracy wysoko zrutynizowanej. Chociaż w literaturze dotyczącej zarządzania jasno są określone warunki, kiedy wysoka rutynizacja pracy jest potrzebna, a kiedy wręcz szkodliwa, to problem różnych indywidualnych predyspozycji pracowników do takiej pracy jest...
" Eileen Lantry
„Nie módl się o łatwe życie, lecz módl się o siłę! Nie módl się o zadania odpowiadające twoim zdolnościom, ale módl się o moc odpowiadającą przeznaczonym dla ciebie zadaniom; wtedy wykonywanie pracy nie będzie cudem, ale ty będziesz cudem na chwałę Tego, który cię stworzył”.
Przygody Davida Gatesa - pilota, pielęgniarza, informatyka i misjonarza - udowadniają, że...
"W codziennej pracy głównych księgowych czy pracowników pionów finansowo-księgowych wielu kłopotów przysparzają częste zmiany przepisów, sformułowane w sposób niejasny i nieprecyzyjny. Jednak największy problem to rozbieżności w interpretacjach przepisów - każdy przepis prawny powinien być sformułowany w taki sposób, aby możliwa była tylko jedna jego interpretacja.
Pomocne z pewnością są wyjaśnienia...
Zastanawiasz się, jak zwiększyć porządek i przyspieszyć pracę w twojej firmie?
Metoda 5s zastosowana w firmie pozwala to osiągnąć. Kolejne kroki tej metody to:
1. Selekcja
2. Systematyka
3. Sprzątanie
4. Standaryzacja
5. Samodyscyplina
Chcesz wiedzieć, jak wdrożyć 5s w firmie, ograniczając do minimum ryzyko niepowodzenia? Sięgnij po niniejszą książkę i zrób pierwszy krok w świat praktyków 5s.
...
Otwarcie na świat, możliwe dzięki internetowi, odarło Amerykanów ze złudzeń, że ich ojczyzna pozostaje najlepszym miejscem do życia, pracy i spełniania marzeń (brak podstawowych praw: powszechnego urlopu macierzyńskiego i zdrowotnego, astronomiczne koszty edukacji, spadający gwałtownie poziom życia i zarobków). Nadchodzi wielki reset, który może przybrać nawet formę rozpadu Ameryki na nowe, niezależne...
11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają
Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii...
Fachowy poradnik dotyczący zarządzania m.in.centrami handlowymi. Znani praktycy zawarli w książce niezbędne informacje konieczne do efektywnego zarządzania obiektami handlowymi. Ponadto zwracają uwagę na współczesne trendy w zakresie tworzenia centrów handlowych, ich roli w przestrzeni miejskiej, a także kreowania nowych przestrzeni publicznych. Autorzy podają przykłady ze świata oraz dzielą się swoimi...
Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie „Zarządzanie innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy”. Program realizowany był głównie przez autorów tej pracy. W trakcie jego realizacji zarówno studenci, jak i pracownicy dydaktyczni odczuwali wyraźny brak książki, która mogłaby pełnić rolę...