Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

ekiosk24 - e-gazety, e-magazyny, ebooki, audiobooki.


główne menu

Witaj w ekiosku ! Właśnie odkrywasz czytanie na nowo… | E-booki, e-gazety, audiobookiNasz blog | Pomoc | Kontaktfacebooktwitter

odniesc

  • Wypracowania - J. R. R. Tolkien „Władca pierścieni” - ebook

    Data dostępności: 28.09.2013

    Data publikacji: 02.09.2013

    Charakterystyka Faramira. Poniższe wypracowanie jest charakterystyką Faramira, jednego z bohaterów trylogii J. R. R. Tolkiena Władca pierścieni . Faramir jest drugim synem Denethora II i młodszym bratem Boromira. Od swojego brata różnił się tym, że bardziej niż broń lubił naukę. Cenił sobie spokój, był człowiekiem łagodnym, dobrym i szlachetnym. Miał wspaniałe relacje z bratem, ale z ojcem już nie,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 4,90 4,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć - audiobook

    Data dostępności: 11.06.2012

    Data publikacji: 06.05.2011

    Tylko jedna bariera stoi między Tobą a sukcesem! Nie jest nią doświadczenie. Nie jest nią talent. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie szybko robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie zachwyca się twoimi wspaniałymi pomysłami? Czy nie wygląda na to, że nikt nie słucha tego, co masz do powiedzenia? Być może nie, gdyż, mimo że się komunikujesz,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 26,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 4.5
    • MP3 (znak wodny)
  • Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość. Zrozum je, by uwolnić potencjał, tworzyć efektywne zespoły i inkluzywne organizacje - ebook

    Data dostępności: 12.04.2022

    Data publikacji: 12.04.2022

    Jesteśmy dobrymi ludźmi z dobrymi intencjami, podejmującymi decyzje na podstawie faktów… tak? Niestety, w grę wchodzi dużo więcej, niż sobie uświadamiamy. Nasze mózgi nieustannie filtrują, sortują i wykorzystują skróty, by poradzić sobie z przytłaczającą ilością informacji, które do nas docierają każdego dnia. Te skróty są często miejscem, w które wkrada się uprzedzenie. Jeśli pozostawimy...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 64,90 58,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 28.04.2022

    Data publikacji: 28.04.2022

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.W słońcu Bora Bora
  3. 3.Sztuka uwodzenia
  4. 4.Cyrk na trzy pierścienie. Kobe, Shaq, Phil i szalone lata dynastii Lakers
  5. 5.Żona z temperamentem
  6. 6.Przyjęcie na Manhattanie
  7. 7.Miłość nas znajdzie
  8. 8.Wyjątkowo podejrzani i całkiem uroczy
  9. 9.Szach-mat
  10. 10.Jak być spoko i inne rzeczy, których nauczyło mnie dorastanie

Najchętniej kupowane

  1. 1.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Nowa Fantastyka
  4. 4.Sport
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Tygodnik Do Rzeczy
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.Tygodnik Powszechny
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Newsweek Polska